وبلاگ تخصصی مهندسی مکانیک

وبلاگ تخصصی مهندسی مکانیک

وبلاگ تخصصی مهندسی مکانیک کتاب،مقالات،نرم افزار،آموزش نرم افزار،حلال،جزوات،فیلم،کاتالوگ،پروژه،مجلات،سایت،اخبار،استاندارد،هندبوک، مهندسی مکانیک ،مهندسی مکانیک،کارشناسی ارشد مهندسی مکانیک،دکترا مهندسی مکانیک،مهندسی مکانیک، تلگرام ، تلگرام
وبلاگ تخصصی مهندسی مکانیک

وبلاگ تخصصی مهندسی مکانیک

وبلاگ تخصصی مهندسی مکانیک کتاب،مقالات،نرم افزار،آموزش نرم افزار،حلال،جزوات،فیلم،کاتالوگ،پروژه،مجلات،سایت،اخبار،استاندارد،هندبوک، مهندسی مکانیک ،مهندسی مکانیک،کارشناسی ارشد مهندسی مکانیک،دکترا مهندسی مکانیک،مهندسی مکانیک، تلگرام ، تلگرام

آموزش تصویری CATIA

 

 

 آموزش تصویری  CATIA

فایل های تصویری :

part 1    part 2     part 3   part 4     part 5

فایل های PDF فارسی

Book1.pdf  Book2.pdf   Book3.pdf   BOOK 4.pdf  Book5.pdf  Book6.pdf   Book7.pdf  Book8.pdf  Book9.pdf 

نظرات 1 + ارسال نظر
مهندس ایزدی سه‌شنبه 8 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 22:11 http://en-izadi.ir

با سلام و احترام
من می خواستم جزوه بازرسی جوش 1 و 2 شما را دانلود کنم اما لینکتان خراب بود حیف نیست تو وبلاگ کار می کنید اگر مایل بودید با من همکاری کنید به سایت من به نشانی http://en-izadi.ir سربزنید در ضمن اگر لطف کنید این دو تا جزوه رو به میلم بفرستید ممنون می شم
ضمنا اگر جزوه استاتیک جانسون داری برام بفرست
لینکتونم تو قسمت تبادل لینک من قرار دهید
ارادتمند شما مهندس ایزدی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد