وبلاگ تخصصی مهندسی مکانیک

وبلاگ تخصصی مهندسی مکانیک

وبلاگ تخصصی مهندسی مکانیک کتاب،مقالات،نرم افزار،آموزش نرم افزار،حلال،جزوات،فیلم،کاتالوگ،پروژه،مجلات،سایت،اخبار،استاندارد،هندبوک، مهندسی مکانیک ،مهندسی مکانیک،کارشناسی ارشد مهندسی مکانیک،دکترا مهندسی مکانیک،مهندسی مکانیک، تلگرام ، تلگرام
وبلاگ تخصصی مهندسی مکانیک

وبلاگ تخصصی مهندسی مکانیک

وبلاگ تخصصی مهندسی مکانیک کتاب،مقالات،نرم افزار،آموزش نرم افزار،حلال،جزوات،فیلم،کاتالوگ،پروژه،مجلات،سایت،اخبار،استاندارد،هندبوک، مهندسی مکانیک ،مهندسی مکانیک،کارشناسی ارشد مهندسی مکانیک،دکترا مهندسی مکانیک،مهندسی مکانیک، تلگرام ، تلگرام

لوله ، شلنگ و اتصالات ( اصول طراحی هیدرولیک )

لوله ، شلنگ و اتصالات ( اصول طراحی هیدرولیک )

انواع هدایت کننده های روغن:

  • لوله های صلب

  • تیوب (نیمه صلب)

  • شلنگهای انعطاف پذیر

هنگام انتخاب نوع هدایت کننده روغن، نکات ذیل را میبایست به دقت بررسی نمود:

  • خطوط باید توانایی تحمل فشار کاری محاسبه شده و حداکثر فشار لحظه ای ، تا چهار برابر فشار کاری را داشته باشند

  • خطوط انتقال به منظور نصب تجهیزات لازم باید از استحکام کافی برخوردار باشند

  • مسیر روغن باید از نظر ابعاد به اندازه کافی بزرگ باشند تا از افت فشار غیر مجاز (بیش از 10% فشار اولیه) جلوگیری شود و بتوانند کل دبی مورد نیاز را انتقال دهند

  • بمنظور کاهش جریانهای آشفته و افتهای اصطکاکی، سطوح داخلی خطوط انتقال میبایست از صافی مناسب برخوردار باشند

  • مواد تشکیل دهنده خطوط انتقال باید با سیال گذرنده از آنها سازگار باشد

در بعضی از سیستمهای هیدرولیک جهت غلبه بر مشکلات ناشی از بوجود آمدن ضربه و ارتعاشات در خطوط انتقال، استفاده از آکومولاتور توصیه میشود

  90° adapter elbow with pipe threads at one end

Flare-type fittings

Flareless fittings

Flat-face O-ring fitting

Non-adjustable, left, and adjustable SAE straight-thread O-ring fittings

دانلود مطلب

 مشخصات و محاسباتFa
 کاتالوگ نمونه   En

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد