وبلاگ تخصصی مهندسی مکانیک

وبلاگ تخصصی مهندسی مکانیک

وبلاگ تخصصی مهندسی مکانیک کتاب،مقالات،نرم افزار،آموزش نرم افزار،حلال،جزوات،فیلم،کاتالوگ،پروژه،مجلات،سایت،اخبار،استاندارد،هندبوک، مهندسی مکانیک ،مهندسی مکانیک،کارشناسی ارشد مهندسی مکانیک،دکترا مهندسی مکانیک،مهندسی مکانیک، تلگرام ، تلگرام
وبلاگ تخصصی مهندسی مکانیک

وبلاگ تخصصی مهندسی مکانیک

وبلاگ تخصصی مهندسی مکانیک کتاب،مقالات،نرم افزار،آموزش نرم افزار،حلال،جزوات،فیلم،کاتالوگ،پروژه،مجلات،سایت،اخبار،استاندارد،هندبوک، مهندسی مکانیک ،مهندسی مکانیک،کارشناسی ارشد مهندسی مکانیک،دکترا مهندسی مکانیک،مهندسی مکانیک، تلگرام ، تلگرام

از سر گیری آزمایشات سری جدید هواپیمای F-35 لاکهید مارتین

 

 

مدیر پروژه F-35 در پنتاگون اعلام کرد یک فروند از ناوگان هواپیماهای رادار گریز روز سه شنبه از پایگاه هوایی ادواردز واقع در کالیفرنیا پرواز کرد، و تایید کرد که 3 هواپیمایی که در هفته گذشته آزمایش شده بودند به دلیل نقص در سیستم ژنراتورهای دوگانه و نشت بنزین، با شکست مواجه شدند.
دریادار دیوید ونلت گفت: "هیچ شک و تردیدی وجود ندارد که پروژه جنگنده تهاجمی مشترک JSF بزرگترین برنامه پنتاگون می باشد که درگذشته در تحویل و ارائه نتایج قابل قبول شکست خورده اما یک تجدید ساختار عمده در ژانویه امسال بر روی این پروژه صورت گرفته که می تواند منجر به بهبودی شود." وی هم چنین افزود که با هر مقیاس اندازه گیری  از پیشرفت و توانایی، پروژه F-35 نتایج قابل قبولی را ارائه نداده است و زیر مجموعه نیروی تاکتیکی هوایی و زمینی کمیته خدمات نیروهای مسلح مجلس، برنامه جدیدی بر پایه یک ارزیابی واقعی و دقیق از هزینه، زمان بندی و توانایی ها ارائه داده است و یک چنین درک و فهمی از اصول و واقعیات است که مشخصه ای متمایز نسبت به برنامه های قبلی است و می تواند طرح و نقشه ای متفاوت و بهتر از گذشته ارائه دهد. و برای این برنامه بودجه ای معادل 382 میلیارد دلار طی سالهای آینده در نظر گرفته خواهد شد."

از سر گیری آزمایشات سری جدید هواپیمای F-35 لاکهید مارتین 

دفتر ونلت اعلام کرد که 3 فروند هواپیمای اخیر که آزمایشی ناموفق داشته اند در دستور کار باقی می مانند تا مشخص شود که چه عاملی باعث خرابی و از کار افتادن ژنراتورها شده است که در نیروی هوایی با نام AF-4  در تاریخ 9 مارس شناخته می شود.
بازرسی های انجام شده در طول هفته گذشته نشان می دهد که ریشه مشکل ایجاد شده احتمالأ از طرحی جدید با عنوان "طراحی مصنوعی" است که برای یک پیکربندی و ساختار جدید در این هواپیماها بصورت منحصربفرد طراحی شده است.
سخنگوی برنامه F-35، جو دلاودووا گفت که این تحقیق و بازرسی ها ادامه خواهد داشت برای یافتن دلیل شکست و ناکامی ژنراتورها و حل این مشکل بالاترین و اصلی ترین اولویت این پروژه می باشد.
مایکل سولیوان مدیر پژوهش های اکتسابی دفتر پاسخگویی دولت در این زمینه بیان داشت: "سیاست گذاری های این پروژه نزدیک و حول نقطه ای بود که بتوان آنرا به طور منطقی تولید کرد اما هنوز چالش هایی پیش رو داریم و این پروژه با توجه به حسابرسی های انجام گرفته توسط دولت جهت بازسازی و توسعه، هم چنان به ادامه نظارت ها با توجه به نگرانی ها درباره توسعه نرم افزاری و به عنوان هواپیمایی با برخاست کوتاه جهت نیروی دریایی نیاز دارد و پنتاگون هنوز نمی داند تاثیر کامل بازسازی فراتر از هزینه های خرید که در یک برنامه زمانبندی شده 5 ساله ارائه شده آیا با بودجه مالی سال 2012 مطابقت خواهد داشت یا نه.
سولیوان در گزارشی برای زیر مجموعه ها بیان داشت که الزامات بودجه آینده می تواند بالاتر از مقدار پیش بینی شده باشد و مقادیری که توسط ارتش آمریکا و متحدانش مقرون به صرفه در نظر گرفته شده، می توانند کاهش پیدا کنند هزینه های واحد ها افزایش پیدا کند.
کمپانی لاکهید مارتین 3 نمونه از جنگنده های تهاجمی مشترک JSF را با کمک 8 شریک بین المللی خود توسعه و ارتقا داده است که این جنگنده ها در آینده جایگزین 13 مدل هواپیماهایی خواهد شد که در حال حاضر توسط نیروی هوایی، نیروی دریایی و و سپاه تفنگدار ارتش آمریکا و هم چنین ارتش های کشورهای حاضر در این پروژه خواهد شد.

از سر گیری آزمایشات سری جدید هواپیمای F-35 لاکهید مارتین

سولیوان اعلام کرده این پروژه مستلزم سطح بودجه بی سابقه ای معادل تقریبأ 11 میلیارد دلار برای هر سال تا سال 2035 می باشد و این در زمانی است که بودجه دفاعی تحت فشار فزاینده ای قرار دارد و می بایست جهت جذب سرمایه گزاری با بسیاری از اولویت های دیگر رقابت کند.
ونلت و فرمانده لجستیک نیروی هوایی ارتش آمریکا، دیوید ون برن از تلاش پنتاگون برای اتمام موتور دوم هواپیما که در حال ارتقا و توسعه توسط کمپانی جنرال الکتریک و شرکت انگلیسی رولزرویس می باشد، دفاع کردند. آنها هم چنین استدلال کردند که داشتن موتور دوم می تواند به محافظت در برابر مشکلات فاجعه بار احتمالی برای موتور اصلی ناوگان گسترده کمک کند. موتور اصلی هواپیما توسط  واحد فناوری مشترک شرکت پرت اند ویتنی  ساخته شده است.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد