وبلاگ تخصصی مهندسی مکانیک

وبلاگ تخصصی مهندسی مکانیک

وبلاگ تخصصی مهندسی مکانیک کتاب،مقالات،نرم افزار،آموزش نرم افزار،حلال،جزوات،فیلم،کاتالوگ،پروژه،مجلات،سایت،اخبار،استاندارد،هندبوک، مهندسی مکانیک ،مهندسی مکانیک،کارشناسی ارشد مهندسی مکانیک،دکترا مهندسی مکانیک،مهندسی مکانیک، تلگرام ، تلگرام
وبلاگ تخصصی مهندسی مکانیک

وبلاگ تخصصی مهندسی مکانیک

وبلاگ تخصصی مهندسی مکانیک کتاب،مقالات،نرم افزار،آموزش نرم افزار،حلال،جزوات،فیلم،کاتالوگ،پروژه،مجلات،سایت،اخبار،استاندارد،هندبوک، مهندسی مکانیک ،مهندسی مکانیک،کارشناسی ارشد مهندسی مکانیک،دکترا مهندسی مکانیک،مهندسی مکانیک، تلگرام ، تلگرام

هواپیماهای بدون سرنشین جدید نظارت دریایی نورثروپ گرومن

 

 

 

بدنه MQ-4C مراحل پایانی مونتاژ و بررسی نهایی را در تاسیسات پالم ویل شرکت واقع در کالیفرنیا پیش از اولین پرواز در سال آینده، سپری می کند.
استی وانوولد معاون نورثروپ گرومن و مدیر برنامه های BAMS در این باره گفت: "این مرحله مهم حاصل موفقیت ما در بررسی مجدد طراحی حساس و مهمی بوده که در ماه گذشته انجام گرفته و نشان می دهد که ما در مسیر موفقیت برای اثبات و نشان دادن اهدافمان هستیم. دومین بدنه هواپیما در تاسیسات موس پوینت Moss Point در دست ساخت است و در نهایت قطعه ای از 3 فروند ناوگان پروژه SSD خواهد بود."
پروژه سیستم هواپیما های بدون سرنشین نظارت دریایی BAMS UAS نورثروپ گرومن یک سیستم دریایی چند منظوره هوشمند، نظارتی و یک سیستم پشتیبانی و حمایتی از ماموریت های گوناگون است که قابلیت عملکرد بصورت مستقل و یا همکاری مستقیم با تجهیزات و وسایل ناوگان دریایی را دارد. در هنگام عملیات، BAMS نقش کلیدی را در ارائه فرماندهی بادوام و مستحکم، عکسهایی معتبر و مهم از تهدیدات سطحی، پوشش مناطق وسیع و پهنه باز اقیانوس و مناطق ساحلی، تقویت و افزایش قابل توجه استفاده از تجهیزات سرنشین دار برای اجرای عملیات نظارت و هم چنین در شناخت و انجام وظایف ایفا می کند.
این پروژه توسط مدیریت برنامه های اجرایی نیروی دریایی، واحد سیستم های هوانوردی بدون سرنشین و سلاحهای ضربت دفتر برنامه های سیستم هواپیماهای بدون سرنشین PMA-262 در پایگاه پتوکسنت ریور نیروی دریایی ، مدیریت می شود.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد